EcoFlow Delta 2 — багаті по функціональності пристрій батарейного живлення: у нього є виходи змінного струму, порти USB-A і Type-C з підтримкою сучасних технологій і режимів заряду мобільних пристроїв, гніздо прикурювача і роз'єми під піновий коннектор з напругою 12 Вольт.
Ємність вбудованої батареї висока — 1024 Вт·ч, причому використовуються сучасні літій-залізо-фосфатні акумулятори. При необхідності автономність можна збільшити підключенням додаткової зовнішньої батареї.
EcoFlow DELTA 2 CN з адаптерами під EU.
Заряд може здійснюватися від мережі змінного струму, від автомобільного акумулятора 12/24 В (тобто не забуті і великі вантажівки з 24-вольтової бортсетью), а також від генератора і сонячних панелей.
Контроль здійснюється через Bluetooth, також задіюється і Wi-Fi — наприклад, для оновлення прошивки.
Немає хіба що можливості використання в якості пускозарядного пристрої для автомобіля, але це справа цілком зрозуміле: дуже специфічні вимоги довелося б виконати (особливо якщо підходити до питання не халтурно, як у дешевих «бустерах»), що неминуче збільшить ціну, і без того чималу.
Ну, а виходи з напругою близько 20 В (DC) для живлення ноутбуків, які зустрічаються в деяких пауэрбанках, в даному випадку не дуже актуальні: для моделей з підтримкою Power Delivery є виходи Type-C, а всі інші простіше підключати їх власними штатними БЖ до розеток AC, тоді не виникне проблем ні з кабелями-перехідниками, ні з граничними струмами.
В комплекті кабелі для підключення до мережі змінного струму (довжина 1,35 м, переріз проводів 3х1,0 мм², тобто відповідає заявленому максимального вхідного струму) і до автомобільного прикурювача (довжина та ж, перетин теж позначено — 14AWG або 2 мм²), обидва забезпечені стрічками-липучками для закріплення в згорнутому стані, а також кабель з штырьковыми роз'ємами DC5521 і DC5525 для з'єднання навантажень з 12-вольта виходом (довжина 0,9 м, перетин 22AWG або 0,33 мм²). Є і набір друкованої документації.
Зовнішній вигляд, органи управління і індикації
Зовні EcoFlow Delta 2 нагадує тумбочку з двома виступаючими в сторони ручками вгорі. Корпус зроблений з міцного пластику двох кольорів: сірого у верхній чверті і чорного в решті частини, всі поверхні матові.
На одній з вузьких бічних поверхонь, яку можна вважати лицьовою панеллю, знаходиться кольоровий РК-індикатор з діагоналлю 78 мм (по нашому виміру), набір портів USB — дві пари Type-A (одна звичайна, друга з підтримкою швидкого заряду) і пара Type-C (швидкий заряд підтримується і ними), ця група виходів задіюється окремою кнопкою з вбудованим індикатором. Крім того, є кнопка включення пристрою і два індикатори — включення і роботи Bluetooth.
РК-індикатор чудовий: яскравий, з великими кутами огляду по вертикалі і горизонталі; основні символи великі і добре читаються навіть на відстані, допоміжні поменше, але теж не мікроскопічні. Одна біда: сильно виступає над панеллю ручка для перенесення в деяких випадках може загороджувати екран цілком або частково — наприклад, при розміщенні станції на підлозі з висоти зростання не можна нічого або майже нічого побачити з відстані до 1,1-1,4 метра, доводиться нагинатися або сідати або відходити подалі.
На екрані крупно відображаються: оцінка часу: при розряді — до відключення з урахуванням поточних рівнів навантаження і залишку заряду, при заряді — до досягнення рівня 100%; дві цифри, що показують час у годинах, а коли залишається менше однієї години, то в хвилинах (нижче є уточнення: Mins або Hours), залишок заряду цифрами у відсотках і графічно у вигляді кругової діаграми з вісьмома сегментами, трохи дрібніші в два рядки енергоспоживання по входу та вихід у ватах, по чотири цифри, при перевантаженні нижче з'являється напис Overload.
Вгорі праворуч чотири більш дрібних символу: три попереджувальних про несправності акумулятора, перегріванні чи переохолодженні, а також індикатор роботи вентиляторів.
Внизу ще рядок з піктограмами, що відображають ті чи інші режими: підключення додаткової батареї, задіяння виходів — змінного струму (із зазначенням частоти в герцах), USB-A і USB-C, 12-вольтового DC. Два правих значка відображають наявність підключення Wi-Fi і стану заряду (так каже інструкція, але незрозуміло, що саме мається на увазі: під час заряду символ не з'являється).
Протилежну стінку займають дві групи виходів, одна містить чотири розетки Schuko з захисними шторками для підключення пристроїв з живленням від 230 В змінного струму (для регіонів з іншими стандартами передбачені відповідні варіанти), друга 12-вольтова DC закритий гумовою пробкою гніздо прикурювача (інструкція називає його автомобільним зарядним пристроєм) і два пінових виходу DC5521. Кожна група підключається-відключається власної кнопкою з вбудованим індикатором.
У верхній частині є кришечка, під нею входи гніздо С14 під кабель до мережі 220—240 В, двухконтактная розетка XT60 для підключення до сонячної панелі або бортмережі автомобіля, а також шток автоматичного багаторазового запобіжника. Якщо ця кришечка відкрита, тобто ймовірність зачепити її пальцями при спробі взятися за перебуває трохи вище ручку для перенесення і зламати.
А в іншому ручки цілком зручні, станцію можна переносити і однією рукою. На правому від лицьової панелі боці перебуває роз'єм для додаткової батареї (теж під кришечкою), а у верхній частині зліва і праворуч є вентиляційні прорізи. На днище передбачені ніжки у вигляді пластикових виступів без будь-яких етикеток. Поверхня нагорі не плоска, а у вигляді неглибокої чаші — туди можна класти яку-небудь дрібницю без побоювань, що вона скотиться.
Характеристики:
Вхід:
Вихід:
Інші параметри:
Тип батареї | LiFePO4 |
Функції заряджання | Стандартная, QC, PD |
Призначення | Для телефонов, Для ноутбуков, Для автомобилей, Для роутеров |
Місткість батареї мА*г | 50 000 и более |
Країна виробник | США |
Джерело живлення | прикуриватель автомобиля, батарея, сеть |
Тип управління | электронный |
Колір |
серый черный |
Вага | 12 кг |
Бренди | EcoFlow |
Оставьте отзыв об этом товаре первым!